Stichting Mi Corazon

Uitgeoefende activiteiten

In 2016:

Chili: via onze relaties in Chili (via Stichting Kinderdorpen Chili) ontvangen wij aanvragen voor kleinschalige projecten. Deze projecten worden door één of meer bestuursleden van Stichting Kinderdorpen Chili bezocht en beoordeeld en wij ontvangen daarnaast ook financiële verantwoording vanuit Chili.

Afrika: via bevriende Nederlandse stichtingen en personen ondersteunen wij projecten in (sub-Sahel) Afrika. Het betreft onder meer projecten in Burkina Faso, Kenia, Malawi en Oeganda.

Nederland (Europa): wij ondersteunen vooral kleinschalige projecten in de nabije omgeving (gemeente Lingewaard, regio Arnhem/Nijmegen), waar onze overheid c.q. onze samenleving tekort schiet. Een uitzonderlijk project is Theaterkerk Bemmel.

In 2015:

In 2014:

Chili: via onze relaties in Chili (via Stichting Kinderdorpen Chili) ontvangen wij aanvragen voor projecten. Deze projecten worden door één of meer leden van het bestuur van Stichting Kinderdorpen Chili bezocht en beoordeeld en wij ontvangen daarnaast ook financiële verantwoording vanuit Chili.

Afrika: via bevriende Nederlandse Stichtingen ondersteunen wij projecten in (sub-Sahel) Afrika. Het betreft onder meer projecten in Burkina Faso, Kenia, Malawi, Oeganda en Tanzania.

Nederland (Europa): wij ondersteunen vooral projecten in de nabije omgeving (gemeente Lingewaard, regio Arnhem/Nijmegen), waar onze overheid c.q. onze samenleving tekort schiet.

In 2013:

Chili: via onze relaties in Chili (via Stichting Kinderdorpen Chili) ontvangen wij aanvragen voor projecten. Zo mogelijk jaarlijks worden deze projecten door één of meer leden van het bestuur van Stichting Kinderdorpen Chili bezocht en beoordeeld. Natuurlijk ontvangen wij ook financiële verantwoording vanuit Chili.

Nederland (Europa): wij zoeken vooral projecten in de nabije omgeving (gemeente Lingewaard, regio Arnhem/Nijmegen), waar onze overheid, onze samenleving tekort schiet.

In 2012:

Chili: via onze relaties in Chili (via de Stichting Kinderdorpen Chili) ontvangen wij aanvragen voor projecten. Zo mogelijk jaarlijks worden deze projecten door één of meer leden van het bestuur van Stichting Kinderdorpen Chili bezocht en beoordeeld. Natuurlijk ontvangen wij ook financiële verantwoording vanuit Chili.

Afrika: via bevriende Nederlandse Stichtingen ondersteunen wij projecten in (sub-Sahel) Afrika. Het betreft projecten in Burkina Faso, Kenia, Malawi, Oeganda en Tanzania.

Nederland (Europa): wij zoeken voor projecten in de nabije omgeving (gemeente Lingewaard, regio Arnhem/Nijmegen), waar onze overheid, onze samenleving tekort schiet.