Stichting Mi Corazon

Aanvraag

Waaraan moet uw aanvraag voldoen?
Uw aanvraag moet passen binnen de doelstelling van de stichting. Volgens vastgesteld beleid van de stichting kunnen alleen instanties zoals ANBI-stichtingen en verenigingen in aanmerking komen voor een donatie. Er worden door Stichting Mi Corazon geen uitkeringen rechtstreeks aan personen verstrekt. Verzoeken voor het lenigen van individuele nood vallen buiten de doelstelling van de stichting.

Hoe moet uw aanvraag eruit zien?
Een projectaanvraag moet de gegevens bevatten die zijn opgenomen in onderstaand document. Uw aanvraag dient niet groter zijn dan 2 pagina's A4 (exclusief bijlagen).

Open hier Vereisten projectaanvraag

Waar moet u uw aanvraag naartoe sturen?
U kunt een projectaanvraag met eventuele bijlagen per e-mail sturen aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Per post is ook mogelijk aan Stichting Mi Corazon, t.a.v. het bestuur, Postbus 122, 6680 AC Bemmel, maar de projectaanvraag (incl. eventuele bijlagen) ontvangen we dan ook graag digitaal.

Wanneer wordt uw aanvraag behandeld?
1 december – 1 maart
Aanvragen die vanaf 1 december tot 1 maart binnenkomen, worden in de bestuursvergadering van maart behandeld. Uiterlijk eind maart ontvangt u bericht van het bestuur.

1 maart – 1 juni
Aanvragen die vanaf 1 maart tot 1 juni binnenkomen, worden in de bestuursvergadering van juni behandeld. Uiterlijk eind juni ontvangt u bericht van het bestuur.

1 juni – 1 september
Aanvragen die vanaf 1 juni tot 1 september binnenkomen, worden in de bestuursvergadering van september behandeld. U ontvangt voor eind september bericht van het bestuur.

1 september – 1 december
Aanvragen die vanaf 1 september tot 1 december binnenkomen, worden in de bestuursvergadering van december behandeld. U ontvangt voor eind december bericht van het bestuur.