Stichting Mi Corazon      Stichting Mi Corazon

Waaraan moet uw aanvraag voldoen?
Uw aanvraag moet passen binnen de doelstelling van de stichting. Volgens vastgesteld beleid van de stichting kunnen in beginsel alleen instanties zoals ANBI-stichtingen en verenigingen in aanmerking komen voor een donatie. Er worden door Stichting Mi Corazon geen uitkeringen rechtstreeks aan personen verstrekt. Verzoeken voor het lenigen van individuele nood vallen buiten de doelstelling van de stichting.

Hoe moet uw aanvraag eruit zien?
Een projectaanvraag moet de gegevens bevatten die zijn opgenomen in onderstaand document. Uw aanvraag dient niet groter zijn dan 2 pagina's A4 (exclusief bijlagen).

Open hier Vereisten projectaanvraag

Lees hier ons Privacy beleid
Alle informatie die u met ons deelt zullen wij vertrouwelijk behandelen, maar kunnen wij delen met stichtingen waarmee wij samenwerken.

Waar moet u uw aanvraag naartoe sturen?
U kunt een projectaanvraag met eventuele bijlagen per e-mail sturen aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Per post is ook mogelijk aan Stichting Mi Corazon, t.a.v. het bestuur, Postbus 122, 6680 AC Bemmel, maar de projectaanvraag (incl. eventuele bijlagen) ontvangen we dan ook graag digitaal.